poniedziałek, 2 lutego 2015

Komplet dla Mamusi


W końcu udało mi się zrobić zdjęcia Mamusi w jej nowym komplecie. Zażyczyła sobie brązowy do nowej kurtki. Włóczkę zamawiałam przez internet, więc do końca nie byłam pewna czy kolor będzie odpowiedni. Okazał się śliczny, aż mam ochotę coś dla siebie popełnić w tym kolorze.
W weekend pojechaliśmy po Młodego do moich Rodziców, który był tam na feriach. Przy tej okazji cyknęłam klika fotek, aby móc się wreszcie pochwalić. Moim skromnym zdaniem komplet wyszedł świetnie. 
Zużyłam na niego niecałe 4 motki brązowej wełny Alaska i pół motka włóczki  Nako (Sport Wool).
Bardzo chciałam, aby czapka miała krój podobny do tej, ze zdjęcia poniżej.





Ze względu na to, że użyłam grubszą włóczkę, czapka wyszła trochę sztywniejsza niż pierwowzór.  Niemniej krój jest rewelacyjny i wg mnie każdemu pasuje. Już mam plan, że sobie również taką wydziergam.
Komin natomiast jest dwustronny. Można go nosić na lewej i na prawej stronie.


Po ubraniu na prawą stronę jest więcej beżowego koloru, a na lewą stronę  - więcej brązowego koloru.


w brązach
w beżach

 I co Wy na to? Czyż nie jest super ? Mi się bardzo podoba.
Życzę Wszystkim miłego tygodnia :)








6 komentarzy:

  1. Jest super.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam że to bardzo świetny, cieplutki komplecik i do tego bardzo dobrze się nosi. Możesz Madziu też sobie taki zrobić - pozwalam w drodze wyjątku :). Pozdrawiam mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za te pozytywne komentarze. Bardzo jest to motywujące wiedzieć, że to co robię się Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny komplecik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słówko. Powiem nieskromnie, że mi też się podoba, zwłaszcza ta czapka i chyba sobie też taką sprawię. To jest taki krój co każdemu pasuje ;) Pozdrawiam

      Usuń