wtorek, 2 grudnia 2014

Lalka

W zeszłym tygodniu Szymek przyniósł ze szkoły, karteczkę z informacją o projekcie " Wszystkie Kolory Świata". Inicjatywa ta ma na celu kształtowanie wśród dzieci i młodzieży postawy tolerancji i otwartości na inne kultury. Każde dziecko, które chce wziąć udział w projekcie ( oczywiście nie jest obowiązkowy) ma uszyć laleczkę,  nadać jej imię i zdecydować jakiej jest narodowości. Następnie ją ubrać w strój, który jest charakterystyczny dla danego kraju.
Wczoraj po angielskim wpadłam do domu, podwinęłam rękawy i do dzieła. Jako, że jestem matka pracująca i nie mam czasu na głupoty, odkurzyłam maszynę do szycia, bo przecież nie będę szyć ręcznie. Wiadomo natomiast, że dla dziecka sześcioletniego i to w dodatku płci męskiej nawet miesiąc to za mało na uszycie takiej lalki, a tu czas nagli. W poniedziałek dzieci otrzymały wykroje laleczek, a prace mają być gotowe  już na czwartek.
Tak więc lalka już jest.






Narodowość też wybrana. Pozostało ją ubrać, nadać imię i wypełnić akt urodzenia oraz zrobić plakat.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz